Spodobała Ci się któraś z moich toreb?
Chciałabyś mieć torbę wyjątkową, niebanalną ?
Napisz :catinabagg@gmail.com
Kto pyta, nie błądzi :)

poniedziałek, 18 lutego 2013

Małe co nie co...

Pomysł na etui, zrodził się z potrzeby własnej :) 
Jak większość ludzkości, jestem posiadaczką telefonu komórkowego.  Przyznaję, kupowałam różne "pochewki" na telefon, ale ich żywotność była kiepska, a estetyka kłóciła się z moją. Więc jak kolejne etui rozleciało się po miesiącu używania....uszyłam sobie osobiście, takie jak mi się podobało. Uszyłam sobie..to i siostrze, córce, koleżance...itd.
No...trochę ich już powstało.
Kobiece torby mają to do siebie, że w jakiś niewytłumaczalny sposób "gubią" się w nich również klucze. Wybebeszanie torby celem znalezienia kluczy, czy telefonu zna niejedna kobieta. Więc stworzyłam etui dwuzadaniowe...na telefon, lub alternatywnie na klucze :)
Każde jest wyposażone w kółeczko, na którym można zaczepić klucze.
Ozdobą tego, jest skóra do złudzenia przypominająca korę drzewa. Ciemny, oliwkowy kolor zestawiony z czerwonym filcem wnętrza. Zamykanie na rzepa.
A tu aplikacja...bukiet tulipanów :) Wnętrze krwistoczerwone.
Takie małe co nie co.
Beata

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te etui. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To drugie lepiej mi się podoba,
    ale bardziej praktyczne te ciemniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ciemna skóra jest bardzo ciekawa :)...ja noszę kolorowe.

      Usuń
  3. jak zobaczyłam pokrowce na telefon bardzo mi się spodobały zrobię sobie na szydełku :) a żeby dziwnie to nie wyglądało zrobię do kompletu etui na klucze :) genialny pomysł!! genialny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam być Twoją inspiracją ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładne! Ja sobie uszyłam filcowe:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i cieszę się, że zainteresował Cię mój wpis.
Pozdrawiam Beata :)